WG Wettingen

      So ich probiers es letschts Mal.

      Ich wohne imene Traumhus in Wettinge und kämpfe sit ca emene Jahr zum da Wohnebliebe.
      Ich han lang nach öperem AE gsucht, wo gern mit mir i dem Hus würd wohne. Ich han sogar mals Gfühl gha, ich heg die passendi Person gfunde, es hät denn aber glich nöd sölle si.
      Denn hani denkt, es chönnt au mit Mitbewohner klappe, wo nöd AE sind. Ich han aber i de letschte 3 Mönet mösse feststelle, dass sichs Zämewohne nöd so entwicklet het, wien ich mir das vorgstellt han. Es isch meh es nebenand her Wohne, was für mich nöd stimmt.
      Ich han es sehr verlockends Wohnigsagebot, zu dem ich wahrschienli wird zue säge. Trotzdem möcht ich alles versuecht ha, i dem Hus zbliebe, bevor ich mich vo namal emene Traum i mim Lebe verabschiede.

      Falls du existiersch und du au de Traum hesch mit öperem AE imene freistehende Hus mit Garte im Zentrum vo Wettinge zwohne. Und du gern würsch de Alltag, Chinderbetreuuig, Verantwortig und Hushalt mit öperem teile, denn schrieb mer bitte es Email a chantalstephenson@gmx.ch. Ich würd mich unheimlich freue!