4.5 Zi Traumwohnung in Opfikon zum teilen für nur 850.- mit NK

      4.5 Zi Traumwohnung in Opfikon zum teilen für nur 850.- mit NK

      Liebe Mamis und Papis,
      Da ich und mein Mann und dazu entschieden haben, scheiden zu lassen, suche ich per 1.4. 2015 oder früher einen Untermieter oder Untermieterin mit Kind/Kinder, um meine schöne Maisonette Wonung zu teilen. Ich wohne in der Wohnung mit meinem 2Jährigen Sohn und wir würden uns die Mietkosten 1700 ink. NK teilen. Die Wohnung ist sehr zentral und trotzdem in einer ruhigen, familienfreundlichen Unmebung. Man ist mit ÖV nur in 5 Min am Flughafen Zürich oder in 15 Min am HB.
      Des Weiteren ist die Wohung 2 Stöckig und hat grosse Fenster sowie einen Balkon. Sie wurde vor ein paar Jahren renoviert. Über die genaue Zi-Einteillung können wir uns bestimmt einigen. :)
      Bitte schreibt mir, wenn ihr Bilder sehen wollt oder um einen Besichtigungstermin zu vereinbaren: annawilman85@gmail.com
      Hoi,

      mir sind conny30 und Naomi4 landolt vu örlikon :). Mir leben momentan inner wunderschöne 5.5 Zimmerwohnig in Oerlikon. Dis Angebot hat mich neugierig gemacht :) ich schaffe 100% und Naomi gath i dere zit in kita. Finanziell bini abgesichert. Ich bi sehr ordentlich und suber aber vielleicht es bitz chaotisch ich weiss es isch e luschtigi kombi aber echt wahr. Mitmeh Chind isch das no schnell eso:). Ich bin 30 und sehr aktiv, ich liebe zlebe und koche isch mini chli Passion, Sport machi au sehr gern. Ich schaffe innere Finanzbuchhaltung. Ufgwachse bini in Flums. Ich bi en Zwilling(nid Sternzeiche)also eigentlich sehr e geselligi aber ich han au mis Temperament und respekt stah bi mir a erschte stell weil ich emotionelli usenandersetzige nid gern ha, ich bi eher de sachlich, lösigsorientierti Typ wo sasche gern ruhig löst.mir isch aber au mini Privatsphäre sehr wichtig und mini Freiheit. Toleranz findi binere Wg en sehr wichtige Punkt weil nimmert laht sich gern i sis lebe rede. Deshalb muss mer sich im klare si was das alles beinhaltet.aber wemmer e offne Person isch, den isch das normalwies keis Problem. Und das bringi alles mit. Ich bi sozäge en ruhige, kreative Paradiesvogel ;D. Ich ehrlich, rücksichtsvoll,verantwortigsbewusst und zuverlässig aber ich bi nid perfekt ;) darum isch mer en unkomplizierti,toleranti Person wichtig. mini tochter isch es offnigs, super ufgestellts und fröhlichs Kind. Sie isch neugierig und liebt Ponys :). Sie gath gern verusse und sie isch u kontaktfreudig und het immer wieder au mal ihri Moment aber sie isch es sehr umgängliches Chind. Ihri Erziehung isch mer sehr wichtig.

      Mir sind a Wg gewöhnt weil mir Au e Mitbewohnerin hend. Eigentlich lauft alles super aber ich bi da momentan nid grad ame kinderfründliche Ort und es isch u tür. und darum hani mir überleit weg öppis anders. Ich bi wirklich zufällig uf dis Inserat gestossen :) weil eigentlich bini 3zimmer wohinige am sueche gsi. über es paar Infos und Fotos würd i mi freue. Schick dir den Au es paar, den chasch dir vielleicht en erschte idruck verschaffe.

      Melde chasch die unter cornelia.landolt1984@gmail.com ich würd im freue :)


      Lg und ganz e schönes Weekend