Wg- gröndig nöchi Aarau

      Wg- gröndig nöchi Aarau

      Liebi mamis ond papis,
      ich w, 32gi ond mis töchterli 2,5 suechet es mami oder au en papi wo alleinerziehend esch ond 1, 2 oder 3 chinderli het..woo met öis möchti en wg ede aglo aarau grönde.
      Wasmer so vorschweppt, esch es älters huus miteme grosse Garte wod dchind chönne zäme umegrabe ond seich mache, eifach chind sie ond mol lärme mache..ohni das grad e nochber chont ond schimpt..!;)
      Hoffe sehr dasmer uf dem weg lüt findet wos glich goht wie ois ond das au gern wördet im 2014 realis :thumbsup: iere:)
      No zo ois, mer send gern ide natur osse ond lached vers lebe gern. Send kreativ ond unkompliziert. Ich schaffe teilzit ond wend möchtisch meh erfahre meldi eifach gell.. Hoffendlech bes glii glg vanny
      liebi vanny
      i ben vom Aargau. wohne jetzt aber set Mai em Thurgau met minere Tochter. mer wohne do au enere wg. ich schaffe do 100% ade Bar ede Nacht und mini Chefin het bes jetzt uf die chli 4,5 Jahr alt gluegt. da sie aber em August das jahr en Kindergarte chunnt, wetti gern de Job wechsle und dor de tag dure schaffe. de esch mer ebe d öberleggi cho, weder heim en Aargau z zögle wo au min vater wohnt wo gli pensioniert wird :) und halt au alli mini kollege wohne vo früher.
      das met der wg het do super klappet und es esch ned mol met eme andere alleinerziehende mami gsi.
      also wenn das no offe esch met dere wg wo du wetsch mache meld di doch mol.
      lg
      Pina