*wink* eu mal lieb vode Stadt St. Galle zue :)

      *wink* eu mal lieb vode Stadt St. Galle zue :)

      Hallo mitenand :)



      I han mi hüt neu do agmolde welli zur Ziit en huuufe neui Froge han wo i denkt han, wenn denn chönd ihr mir do wiiterhelfe :)



      Zerst mal zu mir, i bin 27J. und han en oberhammersüesse Sohn wo 4J. isch und vor 2 Wuche mitem Chindergarte agfange hett :) Ich bin sit de Schwangerschaft Alleierziehend und daher bini mi scho einiges gwöhnt, schaffe sit über me johr i de jetztige Firma und frog mi wie i Chind/ Schuelziite/ Betreuuigsmöglichkeite/ Job söll chöne unter ein Huet bringe wenn de chli id Schuel chunt und er zgross fürd Krippe isch *uff*



      Wie mached denn ihr da so??



      Wichtig zum säge wär no: I wott de chli nöd vo einer zur andere betreuuigsperson überegeh.. da heisst i muess am halb 8ti afoh schaffe... was macht min sohn i dere ziit bis er id Schuel chan?

      Am mittag muess i natürlich bis am 12i schaffe.. d schuel isch am 11.40 fertig... was macht er denn? Mittagstisch gits scho, aber au nöd a allne täg.. was machi ide schuelferie?? Luuter Froge und egal wie sehr i mi versueche schlau z mache und umefroge google usw.. i chume nie würklich wiiter und uf kei gueti lösig..



      lg
      Hallo Coyo

      Gibt es bei dir in der keine Tagesschule?

      Bei mir in der Gemeinde gibt es die Möglichkeit, Kinder am Morgen ab 07.00 Uhr bis zum Unterrichtsbeginn in die Tagesschule zu bringen, die Mahlzeiten werden von den Betreuenden und den Kindern gemeinsam eingenommen und ab Schulschluss am Nachmittag können die Kinder bis 18.00 Uhr (inkl. Aufgabenbetreuung) in der Tagesschule bleiben.

      Grüessli Alexandra
      Hallo Coyo
      Herzlich willkommen hier.
      Bei uns - und ich glaube, da gibt es sogar ein nationales Gesetz - ist es Pflicht jeder Gemeinde, einen "Auffang" vor dem offiziellen Schulbeginn anzubieten. In der Gemeinde "meiner" Kinder ist dies ab 07.00 Uhr bis Schulbeginn. Aber eben, es ist trotz allem eine andere Betreuungsperson...

      Viel Spass hier im Forum und viel Glück.

      Piccolo